WMF Pannenset 4-delig - Reviews

Beste deals -25% prijsdaling

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de WMF Pannenset 4-delig op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Linda 04-01-2021

Fraaie pannenset, praktisch in gebruik

Geschreven voor: WMF Pannenset 4-delig

Het is een mooie pannenset om te zien. In gebruik is de pannenset vooral heel praktisch: glazen deksel, liter maat aan de binnenkant, platte deksel (handig voor het opruimen en in de vaatwasser) en goed stapelbaar. Enige minpunt is dat ik vond dat er vrij snel krassen zichtbaar waren op de bodem, maar wellicht is dat wel gebruikelijk bij pannen. Ik heb er niet eerder op gelet.

Pluspunten

• mooi design
  • glazen deksels
  • platte deksels
  • maatvoering aan binnenzijde pan

Minpunten

• vrij snel krassen op de bodem zichtbaar

Spin 09-12-2020

Robuust, degelijk maar modern pannenset!

Geschreven voor: WMF Pannenset 4-delig

Alweer een tijdje dit pannenset aan het uitproberen. De pannen zien er mooi uit en zijn heel stevig / robuust. De glazen deksel is erg fijn met koken. De handvatten worden niet warm, wat je eigenlijk wel zou verwachten.. Verschillende formaten zodat er altijd wel een geschikte pan tussen zit. Helaas zit het steelpannetje er niet bij, dit zou het set wel compleet af hebben gemaakt. Nu moet je die er los bij kopen. Na 1x koken sloeg de bodem van een van de pannen helaas wel al wat blauw uit. Maar, erg tevreden verder!

Pluspunten

• Robuust
  • Glazen deksel
  • Koel blijvende handgrepen

Minpunten

• Steelpannetje niet inbegrepen
  • Snel blauwe aanslag

S.W. Bouman 08-12-2020

Mooie pannenset goede materialen!

Geschreven voor: WMF Pannenset 4-delig

Een nieuwe pannenset was wat ik nodig had. WMF kende ik al als een degelijk Duits merk voor het betere werken in de keuken. Vandaar dat de keuze was gevallen op WMF en zij maakten weer waar, waar het merk voor staat!

Wat een heerlijke pannenset om mee te werken! De afmetingen van de pannen in de set zijn goed op elkaar afgestemd. Van 1l tot 5l gerechten of soepen zijn geen probleem, zonder een te grote pan te hoeven gebruiken!
De glazen deksel met stoom afblaas functie zorgt dat de deksel stabiel op de pan blijft liggen en je tijdens het koken je gerecht goed in de gaten kan blijven houden!
Geen anti aanbak dus geen vervelende stoffen in je voedsel. Aanbakken is dankzij de goede warmtegeleiding verleden tijd. Zo had ik vroeger last van aanbakken op de zijkanten van mijn pannen, maar nu wordt echt alleen de bodem verhit.

Een echt degelijke pannenset voor een hele mooie prijs, waar je nog jaren mee kan doen!

Pluspunten

• Robust
  • niet zwaar
  • mooi design
  • flexibel in te zetten

Marjon 05-12-2020

Erg blij mee!

Geschreven voor: WMF Pannenset 4-delig

Ik ben heel blij met deze set. Ik mocht het tegen een redelijke waarborgsom testen en heb besloten de pannenset te houden! Dit omdat het dus erg goed bevalt. De set ziet er mooi uit, ligt stevig in de hand en bakt niet aan. Ook de glazen deksels zijn ideaal. Alleen het afgieten is ietwat onhandig, de deksel glijdt steeds weg.

• Glazen deksel
  • Stevig

Minpunten

• Afgieten

icitaiwan 04-12-2020

Mooie en degelijke pannenset

Geschreven voor: WMF Pannenset 4-delig

Mooie pannen met een prachtig design. De pannen zijn zwaar, maar degelijk en met een glazen deksel en stevige handvatten. Door het glazen deksel is het kookproces goed te volgen en de stevige handvatten zorgen ervoor dat de pannen makkelijk vast te houden zijn bij het afgieten en opdienen. Er werd gezegd dat de handvatten niet warm zouden worden. Dit is echter wel het geval, maar minder dan bij mijn oude pannenset. Wat ik bij de set nog wel mis is een steelpan. Deze is los verkrijgbaar, maar zou een mooie aanvulling zijn voor de set. Na enkele weken gebruik ben ik nog steeds tevreden over de set. Een goede keuze!

TVM 28-11-2020

Fijne en degelijke pannenset

Geschreven voor: WMF Pannenset 4-delig

Mooie pannenset wat heel fijn kookt, omdat de pannen zeer licht zijn. Aan de binnenkant staat het aantal liter vermeld en de diverse maten zijn perfect voor in de keuken! Het enige minpunt van deze set vind ik dat er snel aanslag na het koken op komt dat er lastig af te krijgen is.

Pluspunten

• Lichte pan
  • Fijne maten

Minpunten

• Aanslag

RNieuwenhuijsen 25-11-2020

Mooie set, jammer van het handvat

Geschreven voor: WMF Pannenset 4-delig

Bij het uitpakken viel me de set niet tegen! goed ingepakt en degelijke kwaliteit. Snel schoongemaakt en erna in gebruik genomen. Wat ik jammer vind is, voor de retail prijs (+/- 200 eur) ik het erg jammer vind dat de handvaten toch gloeiend heet worden bij gebruik! Ook jammer dat er geen steelpan bij zit maar deze is los voor 80 eur te verkrijgen.

Pluspunten

• Degelijke kwaliteit
  • RVS, makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Handvat wordt warm
  • geen steelpan

MPR 24-11-2020

Een prachtige WMF pannenset!

Geschreven voor: WMF Pannenset 4-delig

Ik heb een WMF pannenset gekocht allereerst om het goede merk, deze stelt me nooit teleur. Het design en uitstraling zijn mooi. Ze hebben glazen deksels met stoomregulering. Van rvs dus het roest niet. Het meest ideaal vind ik de grote holle handgrepen. Zo kan ik de pannen goed oppakken en ze blijven koel doordat ze hol zijn, geweldig toch! Ze blijven mooi in de vaatwasser en er loopt geen water uit. De set voelt iets zwaar en degelijk aan maar da's zeker geen minpunt. De pannen verschuiven zo niet zo snel op het gasfornuis. Ze zijn ook geschikt voor de oven. Goede kwaliteit voor een goede prijs! Heel tevreden!

Pluspunten

• Holle handgrepen, blijven koel!
  • Degelijk
  • Glazen deksels met stoomregulering
  • Geschikt voor de oven!

Danielle 24-11-2020

supermooi!

Geschreven voor: WMF Pannenset 4-delig

Eindelijk iets mogen testen waar ik heel blij van wordt! Wat een ontzettend mooie pannenset. Door de glazen deksel kan je altijd in de pan kijken. De handvatten worden niet warm dus de pannen zijn makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• glazen deksels
  • handvatten worden niet warm

Minpunten

• 1 pan tekort